Termeni si conditii:

Produsele beneficiază de 12 luni de garanție indiferent de categoria de produse din care face parte.

Câteva elemente sunt excluse de la garanţia noastră precum: seturi de corzi, partituri, metode, pene de chitară, conectică (mufe jack, XLR), contrabărbii de vioară, fixuri de vioară, arcuș de vioară, ancii de clarinet sau produse similare cu accesoriile produselor.

Condiţii de garanţie (se aplica doar produselor ce beneficiază de garanţie).

Societatea Expert Instrumental Shop SRL cu adresa Sat Horpaz, Comuna Miroslava, judet Iasi, strada Movilei 2C, avand CUI 45667714 asigurăm, garantăm și declarăm pe propria răspundere că produsul comandat corespunde documentațiilor de execuție ale fabricantului și declarației de conformitate emisă de reprezentantul din România. Produsul este în conformitate cu standardele în vigoare.

Accesoriile conexe, vândute împreună sau separat, precum cabluri, huse, stative, stick-uri USB, bețe pentru instrumentele de percuție, elemente de fixare, șuruburi, suport de partituri, banchete și scaune, consumabile lumini (lămpi, LED-uri etc.), microfoane headset, beneficiază de garanție de 30 de zile.

Vânzătorul nu răspunde pentru nici o lipsă a conformității rezultate dintr-o instalare incorectă a produsului, prin nerespectarea instrucțiunilor de instalare. Comerciantul trebuie să își îndeplinească obligațiile contractuale în termen de cel mult 21 de zile de la data la care Consumatorul a trimis comanda. Conform OG 130/2000, în cazul în care Comerciantul nu poate executa contractul din cauza faptului că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze Consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat trebuie rambursate de către Comerciant în termen de 14 de zile. Vânzătorul acordă Cumpărătorului garanție de 12 de luni de la data facturării produsului. Pe durata perioadei de garanție produsul va fi reparat gratuit la sediul firmei sau la sediul unui service nominalizat de către furnizor, transportul fiind asigurat de către beneficiar.

Nu se acordă garanție pentru daune provocate din cauza:

  • neglijenței, neatenției, greșelilor de manipulare, întreținere și exploatare (nerespectarea informațiilor din instrucțiunile de instalare și folosire)
  • reparațiilor, modificărilor executate de persoane sau unități neautorizate de către SC Tempo Music Impex SRL
  • defecte datorate accidentelor
  • defecte provenite de la utilizarea produsului in medii cu umiditate ridicată (fac excepție incintele acustice pentru exterior)
  • defecte datorate unor calamități naturale – cutremur, inundații etc.
  • defecte datorate insectelor
  • defecte datorate variațiilor de tensiune sau curent electric
  • defecte datorate conectării aparatelor la surse de tensiune incorectă
  • aparatele care au modificări neautorizate
  • defecte datorate utilizării în combinație cu alte produse
  • produsele/accesoriile tip consumabile – ex. perne pentru chitară, acestea fiind produse supuse uzurii
  • cablurile nu fac obiectul garanției, acestea fiind supuse uzurii
  • schimbării stării originale a echipamentului/componenței de influențe naturale (rugină) sau de păstrare în condiții improprii (praf, umiditate, temperatură necorespunzătoare, radiații etc.) sau a folosirii unor soluții de curățare inadecvate.
  • spargerilor și în general pagubelor mecanice datorate căderii, transportului necorespunzător, intemperiilor etc.
  • unor variații anormale de tensiune, sau datorate unei racordări electrice greșite.
  • uzura normala apărute ca urmare a utilizarii/exploatării

Alimentarea generală a echipamentelor se va face de la rețeaua de curent alternativ, folosindu-se pentru aceasta numai prize cu împământare de tip schuko, iar alimentarea componentelor se va face de la o sursă corespunzătoare condițiilor de instalare. Nu sunt acoperite de garanție produsele asupra cărora au intervenit pentru reparații persoane neautorizate și/sau dacă s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin SC Expert Instrumental Shop SRL. Nu fac obiectul garanției: bobina și sistemul mobil al difuzoarelor și în general orice tip de consumabile (bețe de tobă, stative, cabluri etc.).

Pentru chitare nu sunt acoperite de garanție următoarele:

  • uzarea și tocirea normală a tastelor, prăgușului, corzilor, mecanismele de acordare, butoanelor de control (potențiometri din echiparea chitarelor cu doză)
  • sistemele de preamplificare precum: capacul de fixare al bateriei, sistemul de închidere al dozei, cablul conductor aflat sub bridge-ul chitarei (dacă aceasta prezintă urme de uzură sau dacă după schimbarea corzilor a fost așezat într-o poziție incorectă)
  • instrumente care au fost prevăzute cu corzi de nylon și la care clientul a montat ulterior corzi de metal, având ca efect strâmbarea gâturilor chitarelor
  • deteriorarea finisajelor – crăpături, despicături, deformări ale lemnului, dezlipiri ale unor repere, exfoliere lac – ca urmare a schimbărilor de temperatură sau de umiditate, expunerii la soare, a contactului cu focul, umezeala, săruri și acizi rezultați din transpirația corpului sau a folosirii unor soluții de curățare inadecvate.
  • deteriorarea, coroziunea sau ruginirea mecanismelor metalice, ca urmare a umidității, aerului sărat, a expunerii la săruri și acizi rezultați din transpirația corpului sau a folosirii unor soluții de curățare inadecvate.
  • pickguard-ul, dacă a fost lovit, zgâriat sau dezlipit
  • cuiul (cuiele) de fixare al curelei
  • nut-ul și bridge-ul chitarei, acestea fiind considerate piese de schimb

Pentru instrumente de suflat nu sunt acoperite de garanție următoarele:

  • uzarea pernitelor clapetelor sau pierderea lor
  • sistemele mecanice dacă acestea au suportat intervenții de ajustare neautorizate
  • sistemele mecanice dacă acestea au fost expuse unor presiuni de actionare prea mari
  • sistemele mecanice dacă prezinte urme de lovituri
  • coroziunea sistemelor mecanice
  • coroziunea pârghiilor sau a resorturilor de actionare/revenire al clapetelor
  • anciile de suflat
  • sistemelor de asamblare(plutelor, inelelor de fixare din cauciuc sau materiale asemănătoare, garniturilor de fixare între corpuri)
  • curea de purtare(curea de saxofon, tuba, sau alte instrumente
  • mecanismelor de glisare sau de inchidere ale case-ului(cutia de transport)
  • fisurilor apărute datorită umidității excesive sau a expunerii la surse de căldură

Pentru boxe, mixere (amplificate, biamplificate sau neamplificate) nu sunt acoperite de garanție următoarele:

  • boxele ale caror difuzoare prezinta semne de supraincingere (izolatie topita, bobina intrerupta) ca urmare a folosirii lor la o putere mai mare decat cea specificata.
  • suprasolicitarea mecanică a cablurilor avand ca efect ruperea componentelor acestora, secționarea mecanică datorată traversării sau prinderii acestora sub corpuri cu sarcini excesive sunt exceptate de la acordarea garantiei fiind considerate defecte de utilizare.
  • elemente auxiliare precum: manere de transport, panoul de conectare dacă acesta prezintă urme de utilizare necorespunzătoare, coltarele de protectie, picioruse/suporți de fixare pe podea, sita/grila de protectie, vopseaua sau finisajele exterioare, husa de protectie.

Care este procedura în situația unui eveniment de service acoperit de garanție și în cazul în care consumatorul dorește să păstreze produsul:

  1. În funcție de gama din care face parte produsul defect, vânzătorul transmite solicitarea clientului către service/reparații.
  2. Comunică costul transportului clientului și, după obținerea acordului acestuia,  trimite o firmă de curierat să ridice produsul de la adresa indicată de client. Costul transportului este suportat de client.
  3. Se face diagnoza și se comunică timpul estimat pentru reparație.
  4. Diagnoza, manopera și orice obiect reparat, înlocuit este achitat integral de către vânzător.
  5. După reparație, produsul este trimis înapoi la client, în ambalajul primit de la acesta, prin curier, costul transportului fiind suportat de client. ( tur-retur )

Care este procedura în situația unui eveniment de service neacoperit de garanție, dar unde clientul dorește să colaboreze cu societatea de la care a achiziționat produsul:

  1. În funcție de gama din care face parte produsul defect, societatea transmitere solicitarea clientului către service/reparații.
  2. Se comunică costul transportului, iar după obținerea acordului clientului, este trimisă o firmă de curierat să ridice produsul de la acesta.
  3. Se face diagnoza și este comunicat costul estimat al reparației și timpul estimat pentru reparație.
  4. Prețul reparației este alcătuit din manoperă și costul pieselor de schimb.
  5. Dacă clientul este de acord cu prețul reparației, reparația are loc; când reparația este finalizată va fi expediată la adresa indicată inițial de client cu plata ramburs și achitarea transportului la destinație.
  6. Dacă clientul nu este de acord cu prețul total, produsul este trimis înapoi la client cu plata ramburs (costul transportului și al diagnozei), însoțit de   documentul aferent diagnozei.

Dacă în timpul garanției intervine vreun defect, odată cu reclamația se va prezenta factura de achiziție a produsului și acest document (se accepta si format electronic/pdf), ce servește drept Certificat de Garanție, conform L449/2003 și OG21/1992.

Cumpărătorul pierde drepturile conferite de prezenta Garanție dacă : nu face dovada Certificatului de Garanție împreună cu factura de achiziție a produsului și produsul returnat în ambalajul original, tipul sau seria produsului sau orice semne de identificare de pe produs au fost șterse sau distruse, etichetele sau sigiliile de garanție nu sunt intacte.

Constatarea defecțiunilor se face doar la sediul furnizorului, sau la service-ul agreat de furnizor. Reparația se face în termen de 15 zile de la recepția produsului la sediul SC Expert Instrumental Shop SRL. În cazul lipsei pieselor de schimb la furnizor, înlocuirea/reparația se va face prin extinderea termenului de reparație la 30 de zile, de comun acord cu achizitorul. În acest caz garanția totală a echipamentului/componentei se va extinde automat cu perioada de timp necesară înlăturării defecțiunii.

Termenul de garanție începe de la data vânzării produsului.

SC Expert Instrumental Shop SRL poate asigura contra cost repararea produsului în afara termenului de garanție în cadrul duratei medii de utilizare declarate.

Prin semnarea de către Cumpărător a prezentei Garanții acesta certifică faptul că produsul achiziționat este întreg, în bună stare și condiții de calitate, că a primit instrucțiuni pentru instalarea, folosirea și întreținerea produsului și că acceptă termenii și condițiile prezentei Garanții.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai sus.

Politică de retur

Produsele comandate se livrează  în termen de 1-3 zile lucrătoare, inclusiv sâmbăta, de la data confirmării comenzii. Toate comenzile care sunt plasate în zilele de sâmbătă și duminică se procesează și trimit prin curier începând cu prima zi lucrătoare a săptămânii.

Clientul are dreptul de a returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare începând cu ziua în care a intrat în posesia fizică a produsului. În acest sens, clientul va trebui sa informeze vânzătorul despre operațiunea de retur ori prin apel la numărul: 0745519599, ori prin completarea formularului de retur de pe site-ul de promovare ministore-shop.ro

În cazul oricărei deteriorări vizibile a produsului la livrarea prin curier societatea comercială recomandă refuzul coletului, întocmirea împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se specifică starea coletului și contactarea vânzătorului dacă se mai dorește primirea produsului comandat inițial.

În cazul în care ambalajul nu are vreo deteriorare vizibilă, însă se constată la desfacere o defecțiune a produsului și pentru a evita orice neînțelegere, clientul este obligat să fotografieze produsul și să anunțe imediat, în maximum 24h de la primirea acestuia, vânzătorul. Va urma procedura de schimbare a produsului cu ridicarea de la client, înlocuirea produsului cu unul nou, sigilat și funcțional, iar apoi livrarea sa înapoi la adresa clientului. În această situație costul transportului este suportat integral de către societatea Expert Instrumental Shop SRL.

Livrarea coletelor se face prin Fan Courier, Nemo Express și Sameday. Întotdeauna se alege varianta cea mai avantajoasă ca și costuri pentru client.

Toate procedurile de retur au ca acțiuni ridicarea coletului de la cumpărător, cu verificare la sediul firmei Expert Instrumental Shop SRL. În cazul în care doriți să returnați produsul în cele 14 zile de la primirea lui și la primirea returului se constată o defecțiune de orice natură, ce nu are legătură cu starea inițială și nu a fost declarată în primele 24h, societatea Expert Instrumental Shop SRL își ia dreptul de a scădea din suma totală a produsului, valoarea reparației pentru acesta. Fiind apoi returnată suma rămasă, împreună cu documentația aferentă, care să justifice costurile, dacă acest lucru este posibil. Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea din contractul la distanță nu poate avea loc. Produsul va fi trimis înapoi către client cu procesul verbal care să motiveze refuzul returului.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura si nu se accepta returnarea produselor fara ambalajul original. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Mai multe detalii se regăsesc în rubrica ”Termeni și condiții”.

În cazul în care produsul este conform stării inițiale, suma datorată este înapoiată integral într-un cont bancar oferit de client, completat în formularul de retur.

Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise clientului.

În cazul ridicării produselor de la unul din sediile vânzătorului, cumpărătorul nu se înscrie în termenii acceptați de politica de retur, așadar nu poate beneficia de retur în 14 zile. Cumpărătorul trebuie să verifice produsele la ridicarea lor în prezența personalului autorizat, fiind obligația acestuia să nu semneze pentru primire până la verificarea corespunzătoare a produselor. Vânzătorul se angajează să anunțe acest fapt înainte de încasarea sumei pentru produsul respectiv.

 

Plata

Plata produselor comandate conform acestui contract la distanță între societate și clienții săi se efectuează la livrarea acestora prin modalitatea de ramburs cash.

Societatea își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans prin virament bancar de la persoane juridice, instituții sau în cazul ofertelor personalizate. Produsele comandate de aceste categorii de clienți trebuie achitate integral, în caz contrar livrarea nu va fi realizată.

Transport

Livrarea coletelor se face prin Fan Courier, Nemo Express și Sameday.  Întotdeauna se alege varianta cea mai avantajoasă ca și costuri pentru client.

Conform ofertei comerciale, taxele de livrare se calculează de la kilogram la kilogram – există un tarif standard pentru primul kilogram, plus un tarif fix pentru fiecare kilogram suplimentar.

În zonele rurale fără sediu pentru firmele de curierat se va achita o taxa suplimentară calculată pe km exterior. Pentru clienții care sunt în această situație recomandarea societății comerciale este să ridice coletul de la cel mai apropiat sediu și nu cu livrare la adresa de domiciliu pentru a se evita costurile suplimentare.

Costul aproximativ al unei expediții este de 30 Ron pentru produsele până în 2 kilograme. Pentru comenzile de peste 1000 lei, transportul este gratuit. Prețurile produselor prezentate pe site nu includ taxele pentru transport. Acestea sunt achitate separat de către client. Aceeași situație se aplică în cazul unui retur.

Societatea comercială își ia angajamentul să informeze fiecare client în parte cu privire la costul transportului și apoi la costul total al comenzii în vederea acceptării sau respingerea încheierii contractului la distanță dintre părți.

Procesarea comenzii va fi realizată după ce clientul va fi contactat pentru confirmarea livrării și pentru verificarea datelor de contact înscrise de acesta. Consumatorul care oferă date de contact greșite și face imposibilă livrarea este dator să revină cu informațiile corecte pentru a i se putea procesa comanda, în caz contrar aceasta se va considera anulată.