Informatii de livrare
Livrarea coletelor se face prin Fan Courier, Nemo Express, Sameday, DPD și Cargus. Întotdeauna se alege varianta cea mai avantajoasă ca și costuri pentru client.
Conform ofertei comerciale, taxele de livrare se calculează de la kilogram la kilogram – există un tarif standard pentru primul kilogram, plus un tarif fix pentru fiecare kilogram suplimentar.
În zonele rurale fără sediu pentru firmele de curierat, se va achita o taxa suplimentară, 1.50 lei, calculată pe km exterior. Pentru clienții care sunt în această situație recomandarea societății comerciale este să ridice coletul de la cel mai apropiat sediu și nu cu livrare la adresa de domiciliu pentru a se evita costurile suplimentare.
Costul aproximativ al unei expediții este de 25 Ron pentru produsele până în 2 kilograme. Prețurile produselor prezentate pe site nu includ taxele pentru transport. Acestea sunt achitate separat de către client. Aceeași situație se aplică în cazul unui retur.
Societatea comercială își ia angajamentul să informeze fiecare client în parte cu privire la costul transportului și apoi la costul total al comenzii în vederea acceptării sau respingerii încheierii contractului la distanță dintre părți. Cu această ocazie, clientul are șansa să își aleagă firma de curierat pe care o preferă și în care are mai multă încredere.
Procesarea comenzii va fi realizată după ce clientul va fi contactat pentru confirmarea livrării și pentru verificarea datelor de contact înscrise de acesta. Consumatorul care oferă date de contact greșite și face imposibilă livrarea este dator să revină cu informațiile corecte pentru a i se putea procesa comanda, în caz contrar aceasta se va considera anulată.
Comenzile se pot efectua 24/7 pe site-ul nostru, iar ele vor fi procesate în primele 24h, urmând să ajungă la dumneavoastră în 1-2 zile lucrătoare.
Comenzile primite în afara orelor de program, vor fi preluate și prelucrate în ziua următoare. Comenzile primite în weekend (sâmbăta după ora 13, dumnica și sărbătorile legale) vor fi prelucrate în ziua de Luni sau (în cazul sărbătorilor legale) în prima zi lucrătoare a următoarei săptămâni.
Program de funcționare:
L-V: 09-17
S: 09-13
D: Inchis
IMPORTANT!
În cazul oricărei deteriorări vizibile a produsului la livrarea prin curier societatea comercială recomandă refuzul coletului, întocmirea împreună cu reprezentantul firmei de curierat a unui proces verbal în care se specifică starea coletului și contactarea vânzătorului dacă se mai dorește primirea produsului comandat inițial. În caz contrar societatea nu este responsabilă pentru integritatea produselor sau conţinutul coletului deoarece nu putem demara procedurile legale necesare între societatea noastră şi firma de curierat.
Contact telefonic:
0729420584 – Deva
0770274191 – Bucuresti
0745519599 – Iasi
Contact prin email 24/7:
Servicii clienti:
Consultanta profesionala
Reparatii si service
Inregistrare program loialitate
Personalizarea comenzilor
Comenzi si livrare:
Modalitati de comanda
Modalitati de plata
Costuri si timp de livrare
Deschidere la livrare
Politica de retur
Garantia produselor
Transport
Asistenta clienti:
Formular de retur
Rubrica Intrebari si raspunsuri
Ofera o nota
Sugestii si reclamatii